Zasady dostawy

  • Towar zakupiony w sklepie internetowym mieszczącym się pod adresem: https://dromer.pl jest wysyłany za pośrednictwem zewnętrznych firm kurierskich (Geis i GLS).
  • Towar może zostać wysłany za pomocą innej firmy pod warunkiem wcześniejszego uzgodnienia pomiędzy stronami.
  • Kupujący korzystający z usług firmy dostawy oświadcza, że zapoznał się z aktualnym cennikiem usług dostępnym na karcie produktu.
  • Zakupione towary dostarczane są wyłącznie na terenie Polski. Dopuszcza się wysyłkę poza terenem Polski po uprzednim ustaleniu z Kupującym sposobu, terminu i kosztów przesyłki towaru.
  • Wysyłanie towaru odbywa się od poniedziałku do piątku.
  • Do czasu realizacji zamówienia należy doliczyć czas dostawy przesyłki przez kuriera. Kurier dostarcza przesyłkę następnego dnia roboczego od dnia nadania paczki z zastrzeżeniem zmiany terminu dostawy przez kuriera, w oparciu o regulamin świadczenia usług kurierskich.
  • W przypadku nieobecności klienta podczas dostarczenia przesyłki kurier zostawia awizo lub kontaktuje się z Kupującym celem umówienia się na ponowne dostarczenie paczki.

Koszty dostawy

Sklep internetowy pobiera opłatę obejmująca koszty wysyłki w wysokości zgodnej z informacją na karcie produktu. Firma zastrzega możliwość aktualizacji opłaty za przesyłkę naliczanej automatycznie przez sklep internetowy – w przypadku paczek gabarytowych (dużych objętościowo lub wagowo), w sytuacji gdy na życzenie klienta w wyniku ustalenia z klientem, towar zostanie wysłany większą liczbą przesyłek lub w różnych terminach co automatycznie, w sposób niezależny od Sprzedającego zwiększa cenę transportu.

Sprzedawca zobowiązany jest do niezwłocznego poinformowania Kupującego o przyczynie dla której musi ulec zmiana opłaty za przewóz. Kupujący ma prawo do odstąpienia od umowy jeśli nowo określona stawka za przewóz jest wyższa niż pierwotnie naliczona i nie wyraża zgody na poniesienie wyższych kosztów przesyłki.

Termin dostawy

Gwarantowany termin dostarczenia paczki przez firmę kurierską to 48h. Firma kurierska nie jest zobowiązana do wnoszenia towaru pod drzwi Kupującego.

Sposób pakowania

Każdy towar który opuszcza magazyn jest starannie zabezpieczony, tak by zminimalizować ryzyko uszkodzenia. W chwili dostawy towaru prosimy dokładnie sprawdzić paczkę przy kurierze i w razie ewentualnych uszkodzeń spisać protokół wymagany przez firmę kurierską do złożenia reklamacji.

Czas realizacji dostawy

Czas realizacji dostawy składa się z przygotowania towaru (pakowanie) i odprawienie kuriera, które wynosi:
– Dla towarów dostępnych w magazynie – do 7 dni roboczych,
– Dla towarów na zamówienie – do 14 dni roboczych

Zmiany terminu realizacji dostawy, z przyczyn za które Sprzedający nie ponosi odpowiedzialności, będą się zawsze odbywały za porozumieniem z Kupującym, z możliwością odstąpienia przez Kupującego od umowy w przypadku zmiany tego terminu na jego niekorzyść.

Realizacja dostawy następuje po zapłacie ceny i ewentualnej opłaty za dostawę zgodnie z Regulaminem sklepu.

Dostępność towarów

Nasza firma dysponuje dużą ilością towarów na stanie magazynowym, a więc produkty są dostępne „od ręki”, w przypadku niektórych produktów, zgodnie z informacją podaną na stronie produktu, czas realizacji zamówienia może być dłuższy. O dostępność towaru proszę pytać pod adresem mailowym: sklep@dromer.com bądź pod numerem telefonu podanym na stronie internetowej.

Metody płatności

Oferujemy następujące metody płatności:
– Przedpłata na konto
– Płatność za pobraniem
– Szybkie płatności PayU
– Płatności kartami debetowymi i kredytowymi